
SmartTræff 2021: Etter et år hvor mange i bygg- og anleggsbransjen har opplevd utfordringer har SmartDok hatt steinhard fokus på videreutvikling av sine tjenestene som gir deres kunder merverdi, skaper kvalitet og løser prosjektoppgaver. Foto: SmartDok
Sist oppdatert: 22-04-2021
SmartTræff 2021 - Ambisjoner, sjarm og engasjement
Norsk Byggebransje har hatt fornøyelsen av å følge SmartDok gjennom mange år og er oppriktig glad for å få jobbe med dem, og for dem.
Du kan ikke unngå å bli glad i denne gjengen. De byr på seg selv med nordnorsk humor og service i særklasse. Det siste har vi ikke fra dem, men fra deres kunder.
Nå har vi også hatt fornøyelsen av å være med på vårt første SmartTræff. Digitalt i disse tider, men jammen ønsket vi oss til Alta for å oppleve denne gjengen “live”.
SmartDok leverer og imponerer
Etter et år hvor mange i bygg- og anleggsbransjen har opplevd utfordringer har SmartDok hatt steinhard fokus på videreutvikling av sine tjenestene som gir deres kunder merverdi, skaper kvalitet og løser prosjektoppgaver.
SmartDok har 3 utviklingsteam som alle jobber tett på kundene, for å sikre at deres mer enn 2 500 kundene og over 65.000 brukere alltid tas godt vare på.
Team 1: Puls på prosjektet
Team 2: HMS/KS
Team 3: Time, lønns- og faktureringsdata
Nyhetene haglet under årets SmartTræff. Helse, miljø, sikkerhet, kvalitetssikring,integrasjoner, smittevern, forenkling og kompetanse osv.
Muligheten for å lage egen HMS håndbok i henhold til oppdatert regelverk stakk ut, for ikke å snakke om at det er enkelt å hente ut tilpassede rapporter som dokumentasjon til ditt neste anbud.
I nord ligger ingen på latsiden og deltakerne på årets SmartTræff ble utfordret flere ganger: Hva mer trenger dere? Hva kan vi forbedre ytterligere? Hvordan kan vi gjøre deres arbeidsdag lettere?
Vi er imponerte over de ukronede konger i nord og gleder oss til å se hva de finner på i året som kommer.
Hva er oppdatert i SmartDok siste året?
Kortversjon av oppdateringer nedenfor, komplett oversikt kan leser her
Grunnmodul
- Pushvarsel til bruker
- Ny kompetanseoversikt
- Pushvarsel til ansatte
- Intern kontaktliste
- Prosjektdashboard
- Ny side for firmadetaljer
- Forbedring av funksjon rund etterspørring av godkjenning
- Mer fleksibelt fakturagrunnlag
- Nytt design på hovedmenyen
Integrasjoner
- PowerOffice
- Visma.net
- Tripletex
Mannskapslister
- Egendefinert form på prosjektets geofence for mannskapslister
Varemodul
- Strekkodeskanner for vareregistrering
- HMS/KS Pro
- HMS-håndbok
- Malbibliotek for KS-skjemamaler
- Forbedringer på RUH/kvalitetsavvik
- Send inn forbedringsforslag og positive observasjoner
- Mulighet for brukere å opprette ny SJA (
- Kunne avvise en ikke-relevant RUH eller kvalitetsavvik
- Forbedringer på HMS-håndboken
- Kunne signere SJA på egen enhet
- Mulighet for å bruke eksisterende SJA
- Kunne flytte et utvalg bilder
HMS/KS
- Forbedret oppløsning på innsendte bilder