- Kundene opplever at produktene våre leverer slik de skal og flere forteller at det føles trygt å bruke ApurgoM3 for å ta hånd om Legionella.  Vi ser også at mange setter pris på at de kan spare mye energi og «slå to fluer i en smekk», sier daglig leder Lise Marie Nergaard i Apurgo. Foto: Apurgo
Sist oppdatert: 25-04-2024 Pressemelding 

Slår to fluer i en snekk

Apurgo har markedets mest fornøyde kunder som er veldig fornøyd med at de slå to fluer i en smekk. 

Kunder, partnere og ambassadører har blant annet svart på hvor tilfredse de er med produktene og oppfølgingen de får. Det gleder oss å se at så mange er fornøyde.

Kundeundersøkelsen vår ble gjennomført på tampen av 2023. Et representativt utvalg av kunder ble dybdeintervjuet, også partnere/ ambassadører deltok.

- Resultatet av undersøkelsen, som ble gjennomført av et eksternt selskap, er veldig bra!

- Kundene er fornøyde med oppfølgingen og servicen de får fra oss, men aller viktigst, så ser vi at produktene våre gir tryggere og mer energieffektiv vannbehandling i byggene deres, sier daglig leder Lise Marie Nergaard i Apurgo.

Systemene oppleves som en trygghet

Apurgo har mål om å være en pålitelig leverandør av innovativ teknologi for vann- og væskebehandling. Tilbakemeldingene er at systemene våre er lett å installere og ta i bruk.

Kundene opplever at produktene våre leverer slik de skal og flere forteller at det føles trygt å bruke ApurgoM3 for å ta hånd om Legionella.

- Vi ser også at mange setter pris på at de kan spare mye energi og «slå to fluer i en smekk», sier Lise Marie.

Hun viser til at vannovervåkningen fra Apurgos driftssentral også trekkes fram som viktig i valget av vannbehandlingssystem.

- Men vi kan bli enda flinkere til å fortelle om hvordan vår driftsovervåkning gjør at du raskere oppdager tilfeller av overforbruk og vannlekkasje, sier den daglige lederen.

Apurgo overvåker i dag 2,1 milliarder liter vann for sine kunder. 

Kunnskapsrike fagpersoner

I Apurgo brenner vi for faget vårt. Kundeundersøkelsen viser at kundene verdsetter engasjementet og kompetansen vår.

- Vi er veldig glade og stolte når vi i undersøkelsen får høre at våre ansatte gir gode råd og har stor fagkunnskap, uansett hvem kunden snakker med.

- Som kunde skal du få svar som viser at vi forstår situasjonen din og være trygg på at vi leverer en løsning for ditt behov, sier Lise Marie Nergaard.

Her kan du lese om hvorfor Moss Kommunale Eiendomsselskap valgte å jobbe med Apurgo. Foto: Apurgo

Apurgo leverer også vann- og væskebehandling for lukkede energianlegg.Undersøkelsen viser at ikke alle kunder er kjent med at Apurgo har slike systemer.

- Noen av kundene våre har allerede blitt introdusert for Heat&Cool Smart, men det varierer hvor mange vi har fått presentert dette for.

- Dette skal vi jobbe mer med, for det er viktig for oss at kundene vet at vi er en totalleverandør av digitale løsninger for vannbehandling, sier Lise Marie Nergaard.

Tar med oss tilbakemeldingene

I kundeundersøkelsen har det også kommet innspill på hvordan Apurgo kan bli enda bedre. Deriblant er det etterlyst hvordan vi kan hjelpe til med mer støtte og dokumentasjon.

- Vi tar alle tilbakemeldingene på største alvor. Innspillene er verdifulle for oss når vi skal gjøre tilpasninger som sikrer at kundene får den oppfølgingen og støtten de trenger i alle faser.

- Derfor vil jeg gi en stor takk til alle som tok seg tid til å delta i kundeundersøkelsen, avslutter Lise Marie.